Om de workflow van de open sollicitaties te volgen dien je nu eerst naar tabblad Workflow te gaan om daar te checken wat de status is. Waarom kan deze niet op de dashboard worden geplaatst, zodat je ieder moment inzichtelijk hebt wat de status van de open sollicitaties is?
3 comments
-
Jan Broekhuizen Beste Kim,
Open sollicitaties worden alleen getoond op het dashboard wanneer jij de verantwoordelijke recruiter bent. Bij gerichte sollicitaties wordt dit vanuit de vacature geregeld door de vacature recruiter te koppelen. Bij open sollicitaties is er geen recruiter standaard bekend.
Dit is wel in te regelen via een open sollicitatie verdeler. Deze verdeler kan kijken naar de volgende kenmerken:
1 - Branches
2 - Functiegroepen
3 - Opleidingsniveaus
4 - Organisatie-onderdelen
5 - Publicaties
6 - RegiosEr moeten vragen aanwezig zijn op het open sollicitatieformulier waardoor een van de 6 opties beantwoord wordt. Tevens mag er slechts 1 antwoord per vraag worden gegeven.
Ik zal als voorbeeld de regio gebruiken. De open sollicitant vult 'Zuid Holland' in. Hier ben jij aan verbonden. De verdeler zal de kandidaat aan jou toewijzen en toevoegen aan de workflow & Dashboard.
Een kandidaat die 'Noord Holland' aangeeft, kan worden toegewezen aan een collega, maar het is ook mogelijk om meerdere regio's onder je hoede te hebben. Hoe de regio's onderling verdeeld worden, kan vanuit de applicatie worden ingesteld.Ben je de enige recruiter, dan kunnen wij het ook mogelijk maken om alle kandidaten in jouw workflow binnen te laten stromen.
Er zijn een aantal opties beschikbaar. Mocht er eentje je aanspreken, laat het maar even weten, dan neem ik contact met je op om het in te richten.
Groeten,
Jan -
Verhoeven, (Marjolijn) M.A.C. Goedemorgen Jan,
Ik heb ook interesse in deze mogelijkheid en vroeg mij af of er extra kosten gemoeid zijn met het inrichten van het sollicitatieformulier?
Groeten,
Marjolijn Verhoeven
GR De Bevelanden
-
Jan Broekhuizen Beste Marjolijn,
Ik heb een ticket aangemaakt om dit verder te behandelen. Er zal via het ticket zo snel als mogelijk contact met jou opgenomen worden om de wensen te bespreken.
Groeten, Jan