(Opgelost) Storing - Applicatie onbereikbaar

Door een technische storing is onze productie omgeving sinds ongeveer 19.30 niet bereikbaar.

Deze storing raakt de volgende onderdelen:

De productie omgeving van FastForward:

  • De recruitmentapplicatie
  • De mobiliteitsapplicatie
  • De Manager Portal
  • De Kandidaat Portal

Wat is er aan de hand?

Door een technische storing is de productie omgeving onbereikbaar via de gebruikelijke URL.

Wat kun je hiervan merken?

Gebruikers kunnen niet inloggen in FastForward via app.connexys.nl. Sollicitatieformulieren worden niet beïnvloed.

 

Is er een Workaround?

De recruitmentapplicatie is bereikbaar via de url app.connexys.nl/login/#/. De Managerportal is bereikbaar via de klantspecifieke link. 

 

Sinds gisteravond rond middernacht is de applicatie ook weer bereikbaar via de oude link en is alle functionaliteit weer herstelt. 

Opmerkingen

  • Avatar
    Sem Noordzij

    De applicatie is wel bereikbaar via app.connexys.nl/login/#/. Sollicitatieformulieren worden hier ook niet door geraakt en zijn nog beschikbaar.

    We werken nog verder aan een oplossing.

  • Avatar
    Sem Noordzij

    De Managerportal is ook nog steeds bereikbaar via de klantspecifieke link die de meeste managers sowieso zullen gebruiken. Alleen als je via de algemene URL 'https://app.portal.connexys.nl/' bij de manager portal probeert te geraken zal dit een foutmelding geven.

    We blijven dit verder onderzoeken met de hoogste prioriteit, maar met bovengenoemde workarounds zouden alle primaire functies bereikbaar moeten zijn.

    Bij vragen over dit incident kan je ook contact opnemen met onze klantenservice via support@connexys.com of +31 10 4980 988