Op dit moment, woensdag 21 december, is er een storing gaande bij onze leverancier Textkernel, hieronder meer informatie.
Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:
CV parsing - Dit omvat het automatisch uitlezen van een CV en de velden vullen met de data uit het CV)
Wat is er aan de hand?
Textkernel heeft aangegeven opnieuw storing te hebben. Meer informatie hebben we nog niet ontvangen.
Wat kun je hiervan merken?
Het kan voorkomen dat gegevens niet uit een CV worden gehaald. Dit geldt zowel voor inschrijvingen via het sollicitatie-formulier als inschrijvingen binnen de applicatie.
Is er een workaround beschikbaar?
Op dit moment is er nog geen workaround beschikbaar.
Wat is de verwachte oplostijd?
We werken hard aan een oplossing en kunnen helaas nog geen indicatie geven wanneer dit is opgelost. Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is beschikbaar voor vragen m.b.t. dit incident. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com.
Update: De storing is opgelost. De CV-parsing op de sollicitatieformulieren werkt weer.