(opgelost) Storing applicatie Fastforward verminderd bereikbaar

Print

 

- UPDATE - er zijn updates gedaan onderaan dit artikel

Vandaag, vrijdag 27 januari, hebben wij een storing in de verwerking van standaard-documenten en sollicitatiebevestigingen.

Wat is hiervan te merken?

In de applicatie:
Bij het opstellen van een e-mail of de verwerking van een groepsgewijze e-mail gaat de verwerking van het standaard document niet altijd goed, waardoor de e-mail niet of niet volledig opgebouwd wordt in het scherm, of uiteindelijk niet verzonden kan worden. Het kan er ook voor zorgen dat de applicatie traag is.

Tijdens het solliciteren:
In sommige gevallen krijgt een kandidaat een foutmelding (proxy error) bij het afronden van zijn/haar sollicitatie. De sollicitatie is in dat geval wel opgeslagen, maar in plaats van het scherm met de bevestiging wordt er een foutmelding getoond. De sollicitatiebevestigings e-mail wordt ook niet altijd verstuurd.

Verwachte oplostijd:

We hebben de oorzaak van het probleem gevonden en doen er alles aan om de problemen zo snel mogelijke te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Vragen?

Voor vragen over dit incident kun je altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.

 

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Herman Bentvelzen

    UPDATE 17h29:

    Er zijn maatregelen genomen (capaciteitsuitbreiding) waarmee we de situatie nu onder controle hebben en de problemen zich niet meer voordoen.

    Een definitieve oplossing zullen we aanstaande maandag implementeren.

  • Avatar
    Marjolein Kok

    UPDATE maandag 30 januari 17h29

    Vandaag, maandag 30 januari, hebben wij een storing in een framework waarin maatwerk wordt opgeslagen.

    Als gevolg hiervan kan de applicatie verminderd beschikbaar zijn. Wij doen er alles aan om de storing zo snel mogelijk op te lossen.

  • Avatar
    Carin Everaars

    UPDATE dinsdag 31 januari 10h50

    De oorzaak van het probleem dat tot de traagheid leidt is bekend. Het treedt op wanneer de verwerking van een document bij de online sollicitatie niet direct slaagt.

    We zien dan dat dit daarna veelvuldig opnieuw geprobeerd door het betreffende onderdeel, waardoor een oplopende belasting ontstaat, wat uiteindelijk resulteert in traagheid in de applicatie. Dit effect is met name merkbaar wanneer er al sprake is van een bovengemiddelde drukte in het gebruik van de applicatie.

    We werken momenteel hard aan een verbetering van de betreffende verwerking en zullen deze, zodra de verbetering gereed en getest is, zo snel mogelijk live zetten.

    Bewerkt door Carin Everaars
  • Avatar
    Carin Everaars

    UPDATE donderdag 2 februari

    De technische workarround zorgt op dit moment nog voor een betrouwbare applicatie en verwerking van de e-mails.
    De definitieve oplossing wordt op dit moment nog uitgebreid getest. De resultaten zijn op dit moment veelbelovend dus we verwachten deze oplossing deze week nog live zetten. Deze oplossing kan geïmplementeerd worden zonder dat dit impact heeft op de bereikbaarheid en performance van de applicatie.

  • Avatar
    Carin Everaars

    De definitieve oplossing is eind van de middag live gezet. Er is vanmiddag nog wel sprake geweest van enige performance problemen (traagheid) bij sommige klanten, maar dat stond los van dit specifieke probleem. Wij verwachten op dit moment geen problemen meer wat alsnog voor een trage applicatie of andere problemen kunnen zorgen, na de verrichte werkzaamheden van vandaag. Mocht je toch nog traagheid of andere problemen ervaren, dan kun je altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.