(opgelost) Rapportagetool vannacht niet bijgewerkt voor een aantal klanten

Wat is er aan de hand?
Vannacht heeft de rapportagetool zijn data niet kunnen updaten. De rapportages op het tabblad Managementinfo zijn hierdoor wel bereikbaar, maar het openen van een willekeurig rapport levert een foutmelding: Er is een fout opgetreden op de server. Excuses voor het ongemak.

Dit raakt niet iedereen:
Deze situatie is van toepassing op een beperkt deel van de gebruikers. Het kan zijn dat je geen last ondervindt van deze storing.

Verwachte oplostijd
Wij hebben vanochtend direct een herstart uitgevoerd om het probleem te verhelpen. Deze herstart neemt nog enige tijd in beslag, circa 4 uur. Dit komt omdat alle data opnieuw moet worden ingeladen. Wij verwachten dat na 14:00 uur de rapportages weer beschikbaar zijn voor iedereen.

Vragen?
De Servicedesk van Connexys is beschikbaar voor vragen naar aanleiding van dit incident. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com.

Opmerkingen

  • Avatar
    Carin Everaars

    Vanaf 10:45 uur zijn alle rapportages voor alle gebruikers weer beschikbaar. Onze excuses voor het ongemak.