(opgelost) Storing na release 3.12

Print

 

Op dit moment (vrijdag 3 januari om 09:45) ondervinden wij een storing in de databases na het live zetten van release 3.12 gisterenavond. Mogelijke gevolgen hiervan zijn:

  • contacten zonder tekst
  • een foutmelding bij het openen van een kandidaat
  • een foutmelding bij het openen van het voordrachtenscherm

Wij doen onze uiterste beste om de problemen zo snel mogelijke te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Indien je deze problemen ervaart verzoeken wij je om contact op te nemen met onze servicedesk.

Vragen?

De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over deze issues. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Marjolein Kok

    Update 03-01 om 10:10
    Wij hebben de oorzaak van het probleem met betrekking tot het openen van de voordrachten gevonden en doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

    Het probleem met betrekking tot de foutmeldingen bij het openen van kandidaten is verholpen. Dit speelde slechts bij 1 klant.

  • Avatar
    Marjolein Kok

    Update 03-01 om 11:10
    Inmiddels zijn alle problemen opgelost.