Verminderde performance binnen de applicatie

Print

Vandaag, vrijdag 3 maart, ervaren wij problemen met de performance van onze applicatie. 

Wat is hiervan te merken?

Het kan langer duren voordat je ingelogd bent in de applicatie. Ook kan het voorkomen dat de schermen binnen de applicatie traag laden.  

Verwachte oplostijd:

Wij doen er alles aan om de problemen zo snel mogelijke te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. Updates zullen via dit artikel volgen. 

Vragen?

Voor vragen over dit incident kun je altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Berst, (Miranda) M.

    Het is wel heel traag inderdaad. Niet fijn om mee te werken zo.

  • Avatar
    Marjolein Kok

    Wij hebben een wijziging aangebracht waardoor de performance van de applicatie weer normaal is. Wij onderzoeken momenteel een permanente oplossing. Hier zullen we in de loop van de dag meer informatie over geven.

  • Avatar
    Venema, (Iris)

    Ons recruitment team had ook klachten vanmorgen over de performance. Vooral het traag laden van de schermen vonden ze vervelend.

  • Avatar
    Herman Bentvelzen

    Afgelopen vrijdag hebben we de release van de donderdag ervoor teruggedraaid en een 'tussen release' uitgerold. Daarmee hebben we gezorgd dat de applicatie weer normale performance vertoont. Momenteel zijn we aan het onderzoeken waarom de release tot de verminderde performance heeft kunnen leiden. Dit is van belang om uiteindelijk de release uit te kunnen rollen zonder de bijwerking van een verminderde performance.