Beste gebruiker,
Op dit moment, woensdag 22 maart om 14:45, zijn onze applicatie, sollicitatie pagina's en de Werkenbij websites onbereikbaar.
Wat is hiervan te merken?
Er heeft zich een probleem voorgedaan met een van onze servers, waardoor de applicatie niet meer bereikbaar is. Hierdoor verschijnt er een foutmelding.
De Werkenbij websites die wij hosten zijn hierdoor niet bereikbaar.
Kandidaten kunnen op dit moment niet solliciteren.
Wanneer verwachten we dat het opgelost is?
Wij doen er alles aan om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. Updates zullen via dit artikel volgen.
Vragen?
Voor vragen over dit incident kun je altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.
Met vriendelijke groet,
Connexys
De problemen zijn verholpen, langzamerhand komt alles weer online.
We zijn druk aan het testen en zodra we zeker weten dat alles werkt zullen we de storing afmelden.
Alles werkt weer naar behoren, de storing is officieel voorbij.
De uiteindelijke oorzaak was een netwerk storing, waardoor de servers niet met elkaar konden communiceren. De storing heeft ongeveer 1 uur en 10 minuten geduurd.