(Opgelost) Inlogscherm bij voordrachten

Print

In sommige gevallen ervaren managers een probleem met het (oude) voordrachtenscherm. Zodra ze aan de slag gaan met met de voordrachten, worden ze doorgestuurd naar het inlogscherm van onze applicatie. Wanneer de nieuwe managers portal gebruikt wordt, speelt dit probleem niet.

Tot nu toe lijkt het legen van de cache in bijna alle gevallen het probleem op te lossen. Hier onder staat omschreven hoe je dat per browser kan doen.

Internet Explorer
Hoe je de cache verwijdert in Internet Explorer (IE), hangt af van de versie van IE en Windows die je gebruikt.

Internet explorer 10 en 11
1. Klik 'tools icoontje' (blauw/grijze tandwieltje), rechtsboven in de browser
2. Klik op 'Veiligheid'
3. Klik op 'Browsergeschiedenis verwijderen'
4. Selecteer 'Tijdelijke internet bestanden en website bestanden'
5. Klik op 'Verwijderen'
  
Internet Explorer 8 en 9
    1.    Klik op Beveiliging of Extra (Tools)
    2.    Klik op 'Browsergeschiedenis verwijderen'
    3.    Kies de gewenste functies

Firefox
    1.    Klik op de menubalk van Firefox op 'Extra'.
    2.    Klik op 'Opties'.
    3.    Klik onder 'Geavanceerd' op het tabblad 'Netwerk'.
    4.    Wis cache onder 'Gebufferde webinhoud'.

Chrome
    1.    Klik op de werkbalk van de browser op het pictogram 'Aanpassen'.
    2.    Selecteer 'Instellingen' en vervolgens 'Geavanceerde instellingen weergeven'.
    3.    Selecteer onder 'Privacy' de optie 'Browsegegevens wissen'.
    4.    Selecteer in het dialoogvenster de vakjes van de soorten informatie die je wilt verwijderen. Gebruik het menu bovenaan om te selecteren hoeveel gegevens je wilt verwijderen. Selecteer 'Vanaf begin' als je alles wilt verwijderen.
    5.    Klik op 'Browsegegevens wissen'.

Wij zijn op dit moment op zoek naar de oorzaak. Mocht je ondanks bovenstaande instructie hier tegenaan blijven lopen, neem dan even contact met Customer Support op.

We houden je op de hoogte via updates op dit artikel.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Herman Bentvelzen

    De oorzaak was gelegen in de configuratie. Dit is aangepast, waarmee het probleem zich niet meer voordoet.