Beste gebruiker,
We ervaren op dit moment een technisch probleem. Hierdoor is het momenteel niet mogelijk om in te loggen in de applicatie. Dit probleem is 27-09-2017 ontstaan om 23:12 uur.
Wat is hiervan te merken?
Wanneer je probeert in te loggen in de applicatie (app.connexys.nl) krijg je, ondanks het gebruik van correcte inlog gegevens, de melding "Bedrijfsnaam, gebruikersnaam of wachtwoord onjuist".
Het is daardoor niet mogelijk om in te loggen in de applicatie. Ook niet via SSO (Single Sign On) methodes.
Kandidaten kunnen op dit moment echter wel gewoon solliciteren en Werkenbij websites van onze klanten zijn normaal bereikbaar.
Wanneer verwachten we dat het opgelost is?
Wij doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Updates zullen via dit artikel volgen.
Vragen?
Voor vragen over dit incident kun je (tijdens kantooruren) altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.
Met vriendelijke groet,
Connexys
Om 00:25 is het probleem opgelost en kan er weer normaal worden ingelogd in de applicatie.