(Opgelost) Storing - Inloggen in de applicatie

Print

Beste gebruiker,

We ervaren op dit moment een technisch probleem. Hierdoor kun je momenteel problemen ervaren met inloggen in of werken met de applicatie. Dit probleem is 02-10-2017 ontstaan om 10.50 uur.

Wat is hiervan te merken?
Je kan als gebruiker de melding 'Too many redirects' krijgen, waardoor je niet kan inloggen in de applicatie. Verder kan je als ingelogde gebruiker een disclaimer melding krijgen en een verspringende pagina zien.  

Wanneer verwachten we dat het opgelost is?
Wij doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.

Updates zullen via dit artikel volgen. 

Vragen?
Voor vragen over dit incident kun je (tijdens kantooruren) altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.

Met vriendelijke groet,

Connexys

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Maarten Geul

    Om 11.10 is het probleem opgelost en kan er in principe weer normaal gewerkt worden in de applicatie. Mocht je als gebruiker nog problemen ervaren raden we je aan om je cache te legen.