Wat is er aan de hand?
We krijgen meldingen dat wachtwoord-reset-e-mails niet aankomen. We onderzoeken deze meldingen om te controleren of dit wordt veroorzaakt door een probleem aan onze kant.
Wat is hiervan te merken?
Mogelijk komen password reset mails niet aan als die zijn aangevraagd via de inlogpagina. Password reset mails die zijn aangevraagd door de beheerder komen wel aan.
Oplossing?
Het is voor de beheerder mogelijk om via tabblad Beheer > Gebruikers een wachtwoord-reset-mail aan te vragen, door de gebruiker op te zoeken.
- Ga naar het tabblad Beheer
- Klik op Gebruikers
- Zoek de gebruiker die een wachtwoord reset nodig heeft
- Klik op de naam van de gebruiker
- Klik op het e-mailadres bij 'Verstuur wachtwoord'
- Klik op 'Ok'
We onderzoeken dit probleem verder en updates zullen volgen in dit artikel.
Vragen?
Heb je vragen over dit incident? Stuur dan een e-mail naar support@connexys.com of neem contact op met Bullhorn FastForward Support via tel. +31 10 498 09 88.
Hierbij een update met betrekking tot de wachtwoordreset-e-mails die niet worden ontvangen.
We merken op dat deze e-mails wel worden verstuurd, maar worden geblokkeerd door de ontvangende mailserver, waardoor ze uiteindelijk niet bij de ontvanger aankomen. Ons advies is om, indien u deze e-mails niet ontvangt, contact op te nemen met uw IT-afdeling. Zij kunnen vervolgens zorgen voor het doorlaten van deze e-mails.
Als dit niet tot een oplossing leidt, neem dan contact op met support@connexys.com of bel Bullhorn FastForward Support op telefoonnummer 010-498 09 88. Als het mogelijk is, geef ons dan ook de eventuele foutmelding door die de ontvangende server genereert.