Gesprekslocatie toevoegen aan je gesprek

Bij het plannen van een gesprek via de stap 'gesprek plannen', kan een locatie toegevoegd worden. Dit kan een kantoorlocatie of een gespreksruimte zijn. 

Werking

Voor de recruiter

Voor de Manager Portal gebruiker

Voor de beheerder

 

Voor de recruiter

Een recruiter kan bij het plannen van een gesprek een gesprekslocatie toevoegen. Klik op het pijltje om een dropdownlijst met meerdere opties te tonen. De keuze voor een locatie zorgt voor het automatisch vullen van het Locatie veld met de adresgegevens. 

Als het dropdownmenu leeg is, kan de recruiter handmatig een Locatie invullen in het tekstveld.

 

 

Deze locatie kan verwerkt worden met een merge-item in een standdaarddocument, zodat de te versturen e-mail automatisch de gegevens van de Locatie toont.

 

Kandidaat uitnodigen_locatie.PNG

 

Voor de Manager Portal gebruiker

Als de module gesprekken actief is, kan de Manager Portal gebruiker de locatie van het gesprek inzien bij het gesprek. 

 

Gesprekslocatie in MP.PNG

 

Voor de beheerder

Via Beheer > Gesprekslocaties kun je verschillende locaties invoeren waar een gesprek plaats kan vinden. Vul hierbij de adresgegevens in en je kunt via de merge-functionaliteit iemand een uitnodiging sturen inclusief de locatie waar de kandidaat zich kan melden. 

 

 

 

Opmerkingen