Wachtwoord aanvragen & wijzigen

Om de applicatie te kunnen openen moet je een wachtwoord opvoeren. Dit wachtwoord houd de informatie veilig en mag om deze reden nooit zo maar gedeeld worden met anderen. Houd het wachtwoord dus voor jezelf! 

Mocht je het wachtwoord vergeten zijn of willen wijzigen, dan volgen hier een aantal opties. 

Nieuw wachtwoord aanvragen

Na een aantal dagen is wachtwoord verlopen. Je moet dan een nieuw wachtwoord aanvragen. Soms kan je het wachtwoord vergeten. Er is een eenvoudige manier om een nieuw wachtwoord aan te vragen. 

  1. Ga naar de inlogpagina van Fast Forward, app.connexys.nl
  2. Vul de bedrijfsnaam en de gebruikersnaam in. 
  3. Klik op de button 'Vraag nieuw wachtwoord aan'. 
  4. De applicatie zal binnen 5 minuten een nieuw wachtwoord toesturen. 

Mocht je de gebruikersnaam ook zijn vergeten, neem dan contact op met de Fast Forward beheerder of de Custom Support. 

mceclip0.png

Bestaand wachtwoord wijzigen

Vaak zijn nieuwe, door de applicatie aangemaakte wachtwoorden erg moeilijk te onthouden. Het is eenvoudig te wijzigen in een wachtwoord dat je wel goed kan onthouden.

  1. Log in op de applicatie.
  2. Klik rechtsboven op 'Instellingen'.
  3. Klik op 'Wijzigen wachtwoord'.
  4. Vul het oude wachtwoord in en voer jouw nieuwe wachtwoord in.
  5. Klik op 'Opslaan'. 

Let op! Een wachtwoord moet voldoen aan de volgende eisen

  • Minimaal 8 tekens lang
  • Minimaal 1 kleine letter
  • Minimaal 1 hoofdletter
  • Minimaal 1 cijfer

Het wachtwoord is nu direct gewijzigd. Dit wachtwoord is nu 90 dagen geldig. 

 

Veel gestelde vragen

  • Vraag: Is de termijn dat een wachtwoord geldig is aangepast worden? 

Antwoord: Ja, de termijn op een wachtwoord voor de applicatie (niet voor portal gebruikers) is aan te passen. Hiervoor kun je een verzoek indienen bij Customer Support.

  • Vraag: Is het mogelijk om de eisen waaraan een wachtwoord moet voldoen te veranderen? 

Antwoord: Ja, dat kan met de module 'Wachtwoord complexiteit'. Hiermee kun je bijvoorbeeld het minimum aantal karakters uitgebreid en bepaalde tekens verplicht stellen. Deze instelling kan toegepast worden op basis van het gebruikersprofiel en geldt alleen voor de applicatie. Voor meer informatie of een offerte kun je contact opnemen met je accountmanager of Customer Support.

Opmerkingen