Lancering nieuwe merge items

Print

Na een succesvolle ontwerp-, test-, en pilotfase hebben we een compleet nieuwe functionaliteit opgeleverd welke de oude merge items (op termijn) volledig gaan vervangen. De nieuwe merge items zijn nog niet zichtbaar voor gebruikers. Het aanzetten van deze nieuwe functionaliteit zal op aanvraag van de klant gebeuren, dus niet op initiatief van Connexys.

Waarom nieuwe merge items?
De merge items hebben wij in versie 3.1 aangepast omdat de merge items niet altijd goed werkten en er niet voor alle velden in de applicatie een merge item beschikbaar was. De oude merge items zijn vervangen en het aanmaken van standaarddocumenten is opnieuw ontworpen en aangepast. De nieuwe werkwijze die hierbij is ontstaan maakt het aanmaken van standaarddocumenten eenvoudig en de beschikbare merge items overzichtelijk.

Wat is er nieuw?
Er zijn een aantal nieuwe functionaliteiten toegevoegd aan de merge items:
  • Aantal merge items uitgebreid tot 426 items
  • Merge items zijn weergegeven in een overzichtelijke lijst
  • Beschrijving beschikbaar van de werking van elk merge item
  • Controle op, en melding bij, foutieve merge items
  • Handige zoekfunctie
  • Preview scherm om het standaarddocument te controleren

Begeleiding bij omzetten van oude merge items

Omdat de wijzigingen aan deze functionaliteit grote impact heeft op het lopende proces is het van belang dat de ingebruikname zorgvuldig gebeurt. We hebben een aantal oplossingen bedacht die je hierbij zullen helpen:

Handleiding & filmpjes

Om de werking en het toepassen van de nieuwe merge items uit te leggen, zijn er een uitlegvideo en een uitgebreide handleiding beschikbaar. In de video wordt uitgelegd hoe je een standaarddocument voor een e-mail en een brief kunt maken. In de handleiding wordt uitgebreid ingegaan op alle facetten rondom merge items; de werking, tips & trucs, checklists, enzovoort. De handleiding en filmpjes zijn beschikbaar in de Community.

Deelname aan workshop

Op kantoor in Rotterdam worden workshops georganiseerd waarin een consultant toelichting geeft op het gebruik van de nieuwe merge. Daarna ga je zelf, met ondersteuning van de consultant, de standaarddocumenten aanpassen. Er kunnen maximaal acht gebruikers aan een sessie deelnemen, een workshop zal een dagdeel duren. Als er minder dan vier inschrijvingen voor een workshop zijn zal die niet doorgaan, het is daarom aan te raden om een alternatief te geven/vragen naast de voorkeursdatum. De kosten voor deelname zijn €250 per persoon.

Ontzorgtraject

Voor klanten die liever niet zelf hun standaarddocumenten willen aanpassen, is er de mogelijkheid om volledig ‘ontzorgt’ te worden. Dat wil zeggen dat een medewerker van Connexys voor jou alle documenten aanpast. Wanneer hier behoefte aan is, krijg je eerst een overzicht van alle bestaande documenten toegestuurd. Op basis hiervan kun je bepalen welke documenten moeten worden aangepast en welke documenten verwijderd moeten worden. Met deze informatie wordt een offerte opgesteld en wordt zowel het overgaan naar de nieuwe merge als het aanpassen van de documenten ingepland. De kosten voor het ontzorgtraject zijn afhankelijk van het aantal documenten dat wordt aangepast. We hanteren hiervoor een standaard uurtarief van €125.

Aanvragen nieuwe merge items

De nieuwe merge functionaliteit wordt op aanvraag geactiveerd in de applicatie. Je kunt hiervoor ook een voorkeursdatum opgeven wanneer de functionaliteit in jouw applicatie wordt geactiveerd. De aanvraag kan gedaan worden via een Ticket of door te bellen met Customer Support (servicedesk@connexys.com of tel. 010-498 09 88).

Nog meer informatie vind je in de releasenotes hieronder. 

Meer informatie over de merge vind je hier

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Konijn, (Marja) M.A.

    Bedankt vcor de nieuwe merge/items, Helaas kan ik bij type afwijzing geen gespreksdatum invoeren. Dit is echt een gemis, wij refereren vaak daaraan in afwijzingen. Ik heb al geprobeerd er een ander type van te maken, maar ja dan kunnen de gebruikers deze niet vinden onder afwijzingen.
    Dus heeeeel graag gespreksdatum toevoegen bij verschillende type documenten.

    gr. Marja Konijn CBR

  • Avatar
    Jan Broekhuizen

    Hallo Marja,

    Bedankt voor je reactie en inhoudelijke suggestie. Je mist op dit moment nog de mogelijkheid om de gespreksdatum automatisch toe te voegen aan een afwijzing. Is dit omdat je graag de kandidaat wil informeren dat hij/zij is afgewezen na aanleiding van een gesprek?

    Op dit moment is het voor de applicatie erg lastig om te bepalen dat iemand wordt afgewezen na een gesprek. Om deze reden staat het merge item er nog niet tussen. Er is namelijk geen verbinding tussen een gesprek en een afwijzing.

    Zou het je helpen om een afwijsreden aan te maken waarin uitgelegd staat dat iemand is afgewezen na aanleiding van een gesprek? Met de merge items afwijsreden en afwijsreden_uitleg kan een heel stuk van de uitleg al worden verzorgd. Alleen de datum zal door de gebruiker ingevoerd moeten worden.

    Ik zal overleggen met de ontwikkelaars of het mogelijk is om jouw gewenste merge-item te maken.

    Groeten, Jan

  • Avatar
    Jan Broekhuizen

    Goedemiddag Marja,

    De suggestie is besproken met meerdere ontwikkelaars. Het is technisch mogelijk om te realiseren, echter zit er dusdanig veel werk in, dat we willen weten hoeveel klanten dit gaan gebeuren.

    Om dit te weten te komen heb ik voor jou een suggestie aangemaakt. Deze suggestie is via de volgende link te vinden:
    https://support.connexys.nl/hc/communities/public/questions/200449887-Afwijzingen-kunnen-koppelen-aan-gesprekken-beoordelen-en-andere-stappen-

    Iedereen kan stemmen op deze suggesties. Hiermee kunnen wij bepalen wat gebruikers belangrijk vinden en graag toegevoegd of aangepast willen zien.

    Mocht je andere ideeën hebben, voeg deze gerust toe aan de Community.

    Groeten, Jan