Nieuw Helpcentrum Connexys

Sinds 11 november werkt Connexys met Zendesk om de klantenservice naar een hoger plan te tillen. Zendesk biedt Connexys een volledig servicepakket waarin we ook een community opbouwen. Naast het beter kunnen delen van onze kennis over de Connexys applicatie, kun jij als gebruiker ook eenvoudig zelf tips en ideeën delen met andere gebruikers.

Er zijn functionaliteiten verbeterd en nieuwe functionaliteiten bijgekomen om jou beter te kunnen helpen.

E-mailnotificaties
Het is nu mogelijk om per artikel en per categorie een abonnement te nemen. De knop 'Abonneer' vind je rechtsboven het artikel of de categorie. Wanneer er een nieuwe opmerking wordt geplaatst bij een artikel ontvang je een e-mail. Wordt er een nieuw artikel toegevoegd in een categorie, dan ontvang je hiervan ook een notificatie. Bijzonder handig wanneer je op de hoogte wilt blijven van de laatste tips of releasenotes.

Kennisbank
Wij proberen alle informatie over de applicaties Fast Forward, Werkenbij sites en Mobiliteit te delen in de kennisbank. Deze informatie is doorzoekbaar door alle gebruikers. De informatie en handleidingen zijn 24 uur per dag beschikbaar, dus ook buiten onze normale kantoortijden. Er wordt elke dag nog hard gewerkt om deze informatie zo up to date mogelijk te houden. Mocht je iets missen in een artikel, laat dit weten middels een opmerking en wij vullen het aan.

Chat
Heb je een vraag die je niet terug kan vinden in de kennisbank of wil je graag maatwerk zaken bespreken? Tijdens kantooruren zijn wij ook bereikbaar via de chat. Je kan een chat heel eenvoudig starten via het kleine menu rechtsonder in beeld. Een van onze Support medewerkers kan de meeste vragen beantwoorden of de vraag uitzoeken terwijl jij verder werkt.

Aanvraag indienen
Het indien van een aanvraag kan uiteraard ook via het gebruikelijk formulier. Rechtsboven in beeld staat de knop 'Aanvraag indienen'.

E-mail sturen
In sommige situaties kan je even niet inloggen in Connexys om een aanvraag in te dienen of een chat te starten. Het is nu ook mogelijk om jouw vraag of wijzigingsverzoek op de mail te zetten. Via nieuwe adres support@connexys.com wordt er automatisch een aanvraag aangemaakt.

Let op! Het indienen van wensen of wijzigingen voor de applicatie Fast Forward kan alleen via de ideeënbox in de Community.

Wensen of wijzigingen voor Fast Forward die als aanvraag binnenkomen worden niet behandeld.

Veel gestelde vragen
V: Wat gebeurt er met mijn openstaande aanvragen?
A: De openstaande aanvragen of incidentmeldingen worden behandeld en beantwoord. Nieuwe aanvragen worden via de nieuwe methode Zendesk in behandeling genomen.

V: Wat is er makkelijker geworden tijdens de behandeling van aanvragen?
A: Je kan direct antwoorden op de e-mailnotificaties die je ontvangt. Jouw bericht wordt direct toegevoegd aan jouw openstaande aanvraag. Inloggen en de aanvraag opzoeken is niet langer noodzakelijk.

V: Heb ik nog wel een overzicht van aanvragen? Of abonnementen?
A: Jazeker, er is een overzicht van zowel aanvragen als abonnementen. Tevens is het mogelijk om vanuit deze overzichten een nieuwe aanvraag in te dienen.

V: Ik bel altijd. Wat merk ik dan van Zendesk?
A: Je zult in de meeste gevallen na het telefoon gesprek een korte samenvatting ontvangen middels een voor jou aangemaakte aanvraag. Hier kan aanvullende informatie in staan zoals links naar de juiste pagina in de applicatie of een artikel met informatie over jouw vraag. Net zoals bij de andere manieren van aanvragen krijg je na een aantal dagen een mogelijkheid om de ontvangen hulp te beoordelen. Deze beoordelingen gebruiken we om de service verder te verbeteren.

Opmerkingen

  • Avatar
    Cartledge, (Shirley) S.N.J.

    Wij zitten in de implementatie fase en we hebben (dringende) wensen voor gebruik van het systeem. We hebben met onze consultant afgesproken dat we deze als wens indienen. Nu wil ik dit doen via de ideeënbox in de Community echter als ik deze link wil openen krijg ik de melding dat de pagina niet bestaat, Waar kan ik nu de wensen indienen?

  • Avatar
    Jan Broekhuizen

    Hallo Shirley,

    Ik zie dat het inmiddels gelukt is om de ideeën aan te maken in de Community.
    Vergeet niet te stemmen op andere ideeën die je aanspreken. Of waar mogelijk een berichtje achter te laten. Op deze manier weten wij welke ideeën de gebruikers het meeste bezig houden.

    Groeten, Jan