Klanttevredenheidsonderzoek Q4 2013

Print

Hierbij presenteren wij het Q4 klanttevredenheidsonderzoek (KTO) van het jaar 2013. De verwachtingen waren hoog na de rapportcijfers van het laatste  KTO waarin de dienstverlening totaal werd gewaardeerd met een 7,6. De hoop was dit cijfer nu te overtreffen.

Dit is gelukt! Het eindcijfer is uitgekomen op een 7,82 gemiddeld voor onze totale dienstverlening. Een prima prestatie en opmaat naar de nieuwe doelstelling. Connexys heeft zich voorgenomen om in 2014 structureel op een 8 gemiddeld uit te komen in haar dienstverlening. Dit is uiteraard een uitdagende prestatie omdat ook uit de KTO bleek dat veel van onze klanten al erg tevreden zijn over onze serviceverlening. Het is dan ook aan de gezamenlijke Service Delivery organisatie (Customer Support, Service Delivery en Consultants) in samenwerking met Accountmanagement om juist op de laatste punten nog meer scherpte en alertheid te betrachten zodat wij de klanten nog meer ontzorgen en onze producten nog verder verbeteren. De extra informatie die door de klanten is meegeven is daarmee van grote waarde. Connexys is met de invoering van Zendesk als nieuwe Servicedesktool een nieuwe weg ingeslagen om het serviceniveau naar een hoger niveau te tillen. Wij spreken de hoop dan ook uit dat dit in de komende KTO’s tot uiting gaat komen.

Voor het volledige KTO verwijzen wij naar het bijgevoegde bestand.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen