Release 3.3

Print

Graag informeren wij je dat release 3.3 op maandag 10 februari uitgevoerd zal worden. Wij starten met de uitrol van de release rond 20:00. De applicatie zal beschikbaar blijven tijdens deze release. De volgende punten zullen worden doorgevoerd.

Nieuw

1.1 Nieuwe weergaves mogelijk in kandidaat- en vacaturedossier
Het kandidaatsdossier en vacaturedossier bestaan uit veel velden. Door deze grote hoeveelheid aan velden moet er vaak veel gescrold worden en heb je weinig overzicht. Om deze pagina’s wat overzichtelijker te maken zijn er drie opties gemaakt om de dossier te tonen:

1. Toon alle velden: alle velden worden getoond.
2. Toon relevante velden: Velden die geen waarde bevatten (dus niet zijn ingevuld) worden niet getoond.
3. Samenvatting tonen: alleen de velden worden getoond waarvan je zelf hebt ingesteld dat ze getoond moeten worden.

Bij de optie ‘Samenvatting tonen’ kun je instellen welke velden je wilt tonen in deze weergave. De voorkeuren die de jij als gebruiker hier instelt, zijn alleen voor jou van toepassing.

1.2 Gebruikerstype aanpassen
In beheer en contactpersoondossier kan nu het gebruikerstype aangepast worden. Het is nu ook mogelijk geworden om recruiters een andere rol te geven. Voorheen was het niet mogelijk om dit te wijzigen nadat een gebruiker was aangemaakt. Nu is dit mogelijk gemaakt en het is daarnaast ook mogelijk om meerdere types te selecteren per gebruiker.

 

Verbeteringen

Er zijn diverse verbeteringen doorgevoerd in de Recruitment applicatie.
2.1 Algemeen
2.1.1 Tijdsaanduiding toegevoegd op diverse onderdelen
Op een groot aantal onderdelen binnen de applicatie is naast de standaard getoonde datum nu ook een tijdstip toegevoegd. Bijvoorbeeld bij inschrijvingen, stappen, contacten en vragenlijsten. Door het tonen van de tijd kan er meer op detail gekeken worden wanneer bepaalde stappen zijn genomen of op welke volgorde inschrijvingen of kandidaten door bureaus zijn binnen gekomen.


2.1.2 Modules vs. ‘Werkomgeving’
Binnen de applicatie kennen we 2 soorten modules: modules en tabbladen in een aparte omgeving en een module als zijnde een verzameling van rechten die aan of uitgezet kan worden in de applicatie. Dit zorgde zowel voor gebruikers als voor Connexys medewerkers voor verwarrende situaties.

Om de twee soorten modules van elkaar te scheiden hebben we een van de twee hernoemt.
Voorbeelden van modules zijn bijvoorbeeld: Vragenlijsten, Data-afscherming of Single Sign-on (SSO). De ‘modules en tabbladen’ hebben wij nu ‘Werkomgeving’ genoemd. Voorbeelden hiervan zijn bijvoorbeeld Mobiliteit, Recruitment of Standaard.

2.1.3 Omschrijving merge item aangepast
De omschrijving van de merge items {inschrijving.advertentie.vacature.hiringmanager.vestigingsadres} en
{hiringmanager.vestigingsadres} is aangepast. Dit merge item toont namelijk
het vestigingsadres gekoppeld aan de contactpersoon en niet het adres dat bij de organisatie wordt gebruikt.

3 Oplossingen
3.1.1 Opmaak buttons bij memo tekst in Contacten
In de browser IE8 was de opmaak van de lay-out knop bij het memoveld op het tabblad contacten niet meer zichtbaar. Dit is opgelost.

4. Extra oplossingen

Na deze release zijn er nog een aantal incidenten opgelost. 

4.1 Regelafstand tussen verschillende alinea's is weer op normale grootte. 

4.2 De preview functionaliteit bij een standaarddocument is sneller gemaakt. Sommige klanten moesten heel lang wachten voordat een resultaat verscheen. Tip: Vul een naam in van een bekende kandidaat voor nog sneller resultaat. 

4.3 De link 'Voorgedragen door' gaf een foutmelding wanneer er op geklikt werd. Deze fout is opgelost.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen