Klanttevredenheidsonderzoek Q1 2014

Print

Hierbij presenteren wij de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek Q1 2014. Dit onderzoek wordt elk kwartaal uitgevoerd en gaat specifiek in op de waardering van onze supportafdeling. Eind 2013 hebben we ons ten doel gezet ons nog meer in te zetten op klantgerichtheid. Proactief zijn in onze gesprekken met onze klanten, meedenken in de oplossingen en productverbetering zijn daarin de sleutelwoorden.  Als we zo naar de cijfers kijken dan kunnen we voorzichtig concluderen dat dit ook is overgekomen.
Het onderzoek is verstuurd naar 148 contactpersonen van verschillende klantorganisaties. In totaal hebben wij 32 reacties ontvangen, responspercentage van 21%. In vergelijking met het laatste onderzoek lag het aantal reacties deze periode lager. Mogelijk liggen het paasweekend en de meivakantie hieraan ten grondslag.   

 

In de resultaten zien wij terug dat we hoger gewaardeerd worden op de punten vriendelijkheid, behulpzaamheid en deskundigheid. Onze klantgerichte aanpak werpt zijn vruchten af en dat is een prestatie om trots op te zijn. Uiteraard blijven wij kritisch en gebruiken wij de onderzoeksresultaten om onze dienstverlening voortdurend te verbeteren. In juni ontvang je van ons een breed onderzoek waarin ook gevraagd wordt naar jouw mening over onze andere afdelingen. 

Mocht je vragen hebben, naar aanleiding van dit verslag dan kun je contact opnemen met Leon van Noort, Manager Service Delivery.

 

Bijgevoegd tref je het volledige rapport aan.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen