Chat - Direct contact met de Customer Support

Print

Van 8:30 tot 17:30 zijn er meerdere customer support agents aanwezig om allerlei vragen te beantwoorden. Dit kan via de telefoon en e-mail, maar ook via de chat.

Vanuit de Community kan er ook via de Chat contact worden opgenomen. Dit kan zelfs over een specifiek ticket dat open staat.

Rechtsonder

Zodra de community wordt geopend, zal er rechtsonder een chat optie verschijnen. Hiermee kan een chat sessie worden opgestart met een van onze support agents. De chat sessie wordt direct vastgelegd als Ticket zodat eventuele vragen en antwoorden rustig nagelezen kunnen worden.

Verschijnt deze optie niet, dan is er op dat moment even niemand beschikbaar.

Vragen over een Ticket? Dat kan

Vragen over een specifiek ticket kunnen direct gesteld worden in de chat. Dit kan op de volgende manier.

1. Zoek het ticket op in de Community

1A. Rechtsboven staat jouw persoonlijke naam genoteerd. Klik hierop

1B. Klik op Mijn Activiteiten

1C. Selecteer het ticket waarover je een vraag wilt stellen.

2. Klik op de chat knop 'Hulp nodig? Chat met ons'.

Er wordt direct een beschikbare support agent gezocht die gelijk jouw ticket te zien krijgt. Je kan direct jouw vraag stellen. De vraag en het antwoord worden opgeslagen bij het ticket.

Andere kanalen

  • Telefoon: 010 4980 988
  • E-mail: Support@connexys.com
  • Ticket aanmaken: Klik hier
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen