Update 3 december 12:30 uur:
De vacatures op het tabblad Vacatures zoeken zijn inmiddels op elk schema geïndexeerd en weer zichtbaar. We zijn nog bezig om voor alle applicaties het indexeren weer op te starten voor het tabblad Kandidaten zoeken. Dit is voor een aantal klanten al gebeurd. Alle nieuwe kandidaten die binnenkomen in de applicatie of de kandidaten met bijgewerkte kandidaatdossiers worden nu al wel toegevoegd aan de het tabblad Kandidaten zoeken..
We werken hard om het indexeren binnen zo kort mogelijke tijd af te ronden.
Update 28 november 13:00 uur:
De storingen van vanochtend zijn verholpen. Het enige wat nog niet werkt is het indexeren van kandidaten en vacatures op het tabblad Zoeken. Concreet houdt dit in dat kandidaten en vacatures die sinds vanochtend zijn ingevoerd niet terug te vinden zijn via het tabblad Zoeken. Alle bestaande kandidaten en vacatures die al waren ingevoerd zijn uiteraard wel gewoon te searchen vanaf tabblad Zoeken. Ook zijn nieuwe kandidaten en vacatures wel gewoon te vinden vanaf de tabladen Workflow, Kandidaten en op de overige tabbladen.
De storing heeft te maken gehad met de search-engine. Zodra dit probleem is verholpen zal hier weer een update worden geplaatst.
Storingen na release 3.4 - 28 november 11:00 uur:
Op dit moment ondervinden wij storingen in de databases na het live zetten van de release 3.4 gisterenavond. De storingen die je kan ondervinden zijn o.a.:
- niet in kunnen loggen
- pagina's die blijven laden
- niet kunnen opslaan van kandidaatgegevens
- niet kunnen publiceren van vacatures
Deze lijst is uiteraard niet compleet, zo kunnen er ook andere storingen optreden. Wij doen onze uiterste beste om de problemen zo snel mogelijke te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over deze issues. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com
Opmerkingen