Mogelijke gevolgen storing merge app op 22 en 23 januari

Print

Op woensdag 21 en vrijdag 23 januari was de merge app meerdere malen korte tijd niet beschikbaar. De oorzaak hiervan was een storing. Als je ten tijde van deze storing bezig was met het uitvoeren van een groepsgewijze actie of het verzenden van een e-mail, kan het zijn dat de e-mail leeg of niet verstuurd is. Wij vragen je daarom dit bericht aandachtig te lezen.

Werking merge app

De merge app zorgt ervoor dat de merge-items zoals aanhef, roepnaam enz. in e-mails en documenten worden samengevoegd. Deze functionaliteit is op 22 januari en 23 januari jl. een aantal keer offline geweest en vervolgens herstart.

Wat zijn de gevolgen van deze storing?

Als je tijdens deze storing bezig was met een groepsgewijze actie kan het zijn dat de e-mails uit deze batch in zijn geheel of gedeeltelijk niet zijn verstuurd. Voor de automatische bevestigingen naar aanleiding van een sollicitatie via de eigen website of intranet geldt dat deze niet of onvolledig zijn verstuurd. Met onvolledig bedoelen wij dat de inhoud van de desbetreffende e-mail leeg was.

Wanneer je handmatig een e-mail naar een kandidaat hebt verstuurd, bijvoorbeeld door een stap die werd gezet in het kandidaatdossier, werd er geen tekst getoond bij het opstellen van het mailcontact. Voor het versturen van deze mail was dit duidelijk zichtbaar. Wij verwachten daarom dat er hierbij geen lege contacten zijn verstuurd.

We hebben inmiddels verbeteringen gemaakt aan dit onderdeel en de signalering verbeterd dat we dit beter kunnen monitoren, wanneer dit fout gaat. 

Wat betekent dit voor mij?

De storing heeft zich niet bij alle klanten voorgedaan. Wij hebben kunnen herleiden bij welke klanten de batches mislukt zijn. De betreffende klanten worden hiervan op de hoogte gesteld. Wij zijn op dit moment nog aan het onderzoeken of wij kunnen herleiden bij welke klanten de automatische bevestiging onvolledig was. 

Tijden van de storing

De merge app is op de volgende data en tijden offline geweest:

Donderdag 22 januari

  • 15:44 uur t/m 15:57 uur (13 min)
  • 16:08 uur t/m 16:15 uur (7 min)
  • 19:30 uur t/m 00:00 uur (4,5 uur)

Vrijdag 23 januari

  • 00:00 uur t/m 08:52 uur (8 uur en 52 min)
  • 11:44 uur t/m 12:21 uur (37 min)
  • 13:02 uur t/m 13:07 uur (5 min)
  • 13:31 uur t/m 13:35 uur (4 min)
  • 14:20 uur t/m 14:25 uur (5 min)
  • 15:17 uur t/m 15:27 uur (10 min)
  • 15:54 uur t/m 16:07 uur (13 min)
  • 17:57 uur t/m 18:21 uur (24 min)

Onze excuses voor het ongemak.

Vragen?

De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over deze issues. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen