Opgelost: Storing rapportagetool 7 april 2015

Print

Update - 14:00 uur

De storing van de rapportagetool is opgelost. Bij het update van de gegevens in de rapportagetool is er een fout opgetreden. Dit heeft ervoor gezorgd dat de rapportages niet meer geopend konden worden en de data niet meer kon worden bijgewerkt. 

Wij hebben vanochtend direct een herstart uitgevoerd, echter heeft het overzetten van alle data wel enige tijd nodig. Dat heeft ervoor gezorgd dat de storing pas in de middag is opgelost. De gegevens in de rapportagetool zijn bijgewerkt om 10:00 uur vanochtend. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Mocht je toch nog tegen zaken aanlopen wat betreft de rapportagetool, dan kun je contact opnemen met de Servicedesk via 010 – 49 80 988.

------------------------------------------------------------------------------

Storing rapportagetool 7 april - 10:15 uur

Op dit moment ondervinden wij een storing op de servers waar de rapportagetool zijn gegevens vanaf haalt. 

Wat zijn de gevolgen van deze storing?
Door deze storing zijn de rapportages via het tabblad Managementinfo niet bereikbaar. Het openen van een willekeurig rapport levert een foutmelding: Er is een fout opgetreden op de server. Excuses voor het ongemak.
De storing is van toepassing op een deel van de gebruikers. Het kan zijn dat je geen last ondervindt van deze storing.

Duur van de storing
Wij kunnen nog geen indicatie afgeven hoelang deze storing zal duren. Onze excuses voor het ongemak. Meer informatie en updates worden gecommuniceerd in dit het artikel.

Vragen?
De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over deze release. Wij zijn te bereiken op 010 - 49 80 988 of per e-mail via support@connexys.com

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen