Alle onderstaande incidenten zijn opgelost. Mochten er vragen zijn over de incidenten, neem gerust contact op met Customer Support. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per ticket.
Bijgewerkt op: 14 oktober 11:51
Het incident in het tabblad Workflow is ook verholpen. Alle groepsgewijze acties kunnen weer opgestart worden vanuit de Workflow.
Opgelost updates:
Deze ochtend, 9 oktober, ervaren wij een ernstige verstoring in de applicatie. In vrijwel alle gevallen is het niet mogelijk om in te loggen. Wanneer je wel kan inloggen loopt je vaak tegen incidenten aan en ervaart foutmeldingen.
Het gehele technische team is aan het werk om dit incident zo snel mogelijk te verhelpen. Updates over de situatie zullen hier zo snel mogelijk volgen.
Opgelost: Update 9 oktober 9:59
De applicatie is weer op volle snelheid. Op dit moment wordt de applicatie gecontroleerd. Eventuele bevindingen mogen doorgegeven worden aan Customer Support via een ticket.
Opgelost: Update 9 oktober 9:10
Het inloggen is weer mogelijk. De applicatie reageert momenteel langzamer dan je gewend bent.
Opgelost: Update 9 oktober 12:35
Groepsgewijs werken vanuit het tabblad Workflow werkt momenteel niet. De Workflow vergeet de kandidaten of inschrijvingen door te geven aan het Groepsgewijs werken scherm. Hierdoor slaagt de groepsgewijze actie niet. Wij werken aan een oplossing.
Als tijdelijke work-around kan de groepsgewijze actie worden opgestart vanuit de Vacature, Evenement of Talentpool.
Opgelost: Update 9 oktober 17:00
Tijdens de afrondende fase van de applicatie controle werd een incident ontdekt in de automatische voordrachten. Deze waren niet correct uitgevoerd door de applicatie. Alle automatische voordrachten zijn inmiddels hersteld en uitgevoerd.
Opgelost: Update 12 oktober 15:50
Op dit moment is het niet mogelijk om kandidaten af te wijzen. De applicatie geeft aan dat de datum niet correct is, ook wanneer deze wel correct opgevoerd is.
Opmerkingen