Update 14 oktober 11:11
De netwerkproblemen zijn verholpen. Wij blijven deze situatie monitoren om te voorkomen dat dit nogmaals optreed. Onderzoek naar de oorzaak is nog in volle gang.
Update 14 oktober 10:55
Momenteel ervaren wij netwerkproblemen. Dit heeft als gevolg dat de Connexys applicaties en werken-bij websites op ons WordPress platform tijdelijk verminderd of niet bereikbaar zijn. Momenteel wordt er onderzoek gedaan naar de oorzaak hiervan en doen wij er alles aan om dit zo snel mogelijk te verhelpen. Wij houden je op de hoogte.
Update 14 oktober 10:00
Vanochtend is de applicatie door een netwerkstoring tijdelijk niet bereikbaar geweest. Dit probleem is opgelost. Momenteel wordt er door het technische team gezocht naar de oorzaak van dit incident. De uitkomst van dit onderzoek zal worden vermeld in dit artikel.
Mochten er nog vragen zijn over deze verstoring, neem telefonisch contact op met Customer Support op 010 4980 988. Bedankt voor uw geduld.
Update 14 oktober 9:31
Er kan weer ingelogd worden in de applicatie. De applicatie reageert mogelijk trager dan je gewend bent.
Momenteel ervaren wij een storing bij het inloggen. Wij werken aan een oplossing. Dit artikel zal bijgewerkt worden zodra er meer informatie bekend is.
Opmerkingen