Update - 15:50 uur
De storing van de rapportagetool is opgelost. Alle rapportages werken weer naar verwachting.
Wij hebben vanochtend direct een herstart uitgevoerd, echter heeft het overzetten van alle data wel enige tijd nodig. Dat heeft ervoor gezorgd dat de storing pas in de middag is opgelost. De gegevens in de rapportagetool zijn bijgewerkt om 10:00 uur vanochtend. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Mocht je toch nog tegen zaken aanlopen wat betreft de rapportagetool, dan kun je contact opnemen met de Servicedesk via 010 – 49 80 988.
---
7-1-2016 - 10:17 uur
Op dit moment ondervinden wij storingen in de rapportagetool. Hierdoor kunnen er geen rapportages worden geopend. Deze storing is van toepassing op een beperkt aantal gebruikers en geldt niet voor alle gebruikers.
Wat is er aan de hand?
Vannacht is er een storing opgetreden bij het updaten van de data in de rapportagetool. Dit veroorzaakt de foutmelding bij het openen van een rapport: Er is een fout opgetreden op de server. Excuses voor het ongemak.
Verwachte oplostijd
Wij hebben vanochtend direct een herstart uitgevoerd om het probleem te verhelpen. Deze herstart neemt nog enige tijd in beslag, circa 4 uur. Dit komt omdat alle data opnieuw moet worden ingeladen. Wij verwachten dat de rapportages aan het begin van de middag weer beschikbaar zijn.
Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over dit issue. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com
Opmerkingen