Opgelost: Textkernel Extract storing: CV's inlezen niet mogelijk

Update 10:10 uur

Zojuist heeft Textkernel bij ons gemeld dat het incident is opgelost. Zowel de CV parser in de applicatie als op het sollicitatieformulier werken weer zoals verwacht; gegevens uit het CV worden weer netjes uitgelezen.

Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, meldt dit direct via 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com. 

---

Vanochtend maandag 11 november rond 9:45 uur heeft Textkernel een storing met Extract! gemeld. Door deze storing worden CV's niet ingelezen. Hierdoor worden de gegevens niet meer uit het CV automatisch in de juiste velden geplaatst.

Kandidaten zullen tijdens het solliciteren de CV parser op het sollicitatieformulier ook niet kunnen gebruiken. 

Verwachte oplostijd
Wij hebben nog geen indicatie van wanneer de storing weer is opgelost. Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.

Vragen?
De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over dit issue. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com. 

Opmerkingen