Update 12:45 uur
De rapportages zijn voor iedereen weer toegankelijk. De databases zijn herstart en werken weer naar behoren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Mocht je toch nog tegen zaken aanlopen wat betreft de rapportagetool, dan kun je contact opnemen met de Servicedesk via 010 – 49 80 988.
18-1-2016 - 9:15 uur
Op dit moment ondervinden wij een storing in de rapportagetool. Hierdoor kunnen er geen rapportages worden geopend. Deze storing is van toepassing op een beperkt aantal gebruikers en geldt niet voor alle gebruikers. De gebruikers voor wie dit geldt worden via een nieuwsbrief hierover geïnformeerd.
Wat is er aan de hand?
Vannacht is er een storing opgetreden bij het updaten van de data in de rapportagetool. Dit veroorzaakt de foutmelding bij het openen van een rapport: Er is een fout opgetreden op de server. Excuses voor het ongemak.
Verwachte oplostijd
Wij hebben vanochtend direct een herstart uitgevoerd om het probleem te verhelpen. Deze herstart neemt nog enige tijd in beslag, circa 4 uur. Dit komt omdat alle data opnieuw moet worden ingeladen. Wij verwachten dat de rapportages aan het begin van de middag weer beschikbaar zijn.
Via dit artikel houden we je op de hoogte en zullen wij melden wanneer de rapportages weer beschikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over dit issue. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com
Opmerkingen