Opgelost: Storing - Textkernel (Automatische CV verwerking)

Update 30-06 16:42
Zojuist hebben wij bericht ontvangen vanuit Textkernel omtrent de eerder gemelde storing. Deze storing is nu verholpen. Het extracten van CVs werkt weer zoals vanouds.
 
Workaround voor Fast Forward klanten
We kunnen als workaround de complete CV verwerking van Textkernel uitschakelen. Hierdoor kunnen er ook geen time-outs meer optreden. Als je hier gebruik van wilt maken, neem dan contact op met onze Servicedesk.
 
Update 29-06
Zojuist hebben wij het volgende bericht ontvangen van Textkernel:
 
At this moment, all our services are up and running again, albeit a little slower than usual. We sincerely apologize for any inconvenience the outage has caused, and would like to take this opportunity to explain its cause.

In the night of June 29th, the connection between two of our data centers became unavailable due to an outage on our provider's side. This has now been temporarily worked around by rerouting the connection, but our services will be slower until our provider has resolved their issues. We expect that this will happen during the course of the day. Please note that while we do our utmost to maintain this connection, it is a bit unpredictable and we might therefore experience additional downtime.

Met andere woorden; alles moet weer werken, hetzij langzaam. Zodra de definitieve oplossing er is, zullen wij het ook weer via dit artikel delen.
 
29-06-2016
 
Vanochtend (vanaf 02:00 uur) was er een storing bij Textkernel, hierdoor was de automatische CV verwerking niet beschikbaar. Dit is ondertussen opgelost. Wel is het mogelijk hier nog gevolgen van te merken, zo is het mogelijk dat de verwerking dermate lang duurt dat er een time-out ontstaat. We houden contact met Textkernel omtrent dit issue. Wij zullen jullie via dit artikel op de hoogte houden.
 
Onze excuses voor het ongemak.
 
Vragen?
 
De Servicedesk van Connexys is altijd beschikbaar voor een antwoord op alle vragen die je mogelijk hebt over dit issue. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com.

Opmerkingen