Beste gebruiker,
Op dit moment, 27/08 om 09:20, is er een storing gaande, hieronder meer informatie.
Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:
- CV parsing
(het automatisch uitlezen van een CV en de velden vullen met de data uit het CV)
Wat is er aan de hand?
Textkernel heeft aangegeven een 'database-probleem' te hebben. Meer informatie hebben we nog niet ontvangen.
Wat kun je hiervan merken?
Het kan voorkomen dat niet alle gegevens uit een CV worden gehaald. Dit geldt zowel voor inschrijvingen via het sollicitatie-formulier als inschrijvingen binnen de applicatie.
Is er een workaround beschikbaar?
We zijn de mogelijkheden aan het onderzoeken.
Wat is de verwachte oplostijd?
Dit kon Textkernel nog niet aangeven.
Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is beschikbaar voor vragen m.b.t. dit incident. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com.
Met vriendelijke groet,
Connexys
Zojuist, om 09:45, bericht ontvangen van Textkernel dat de problemen zijn verholpen.