Beste gebruiker,
Op dit moment, 28/07 om 13:50, is er een storing gaande, hieronder meer informatie.
Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:
- De gehele applicatie kan problemen ondervinden.
- Met name (het versturen van) Standaard-documenten zal problematisch zijn.
Wat is er aan de hand?
We hebben een storing in onze load-balancer. De load-balancer is een apparaat in ons netwerk, wat ervoor zorgt dat alle gebruikers netjes verdeeld worden over diverse servers. Dit zodat niet 10.000 man op 1 server werkt, maar dat de werkdruk (load) wordt verdeeld (gebalanceerd) over diverse servers. Op deze manier wordt voorkomen dat de servers overbelast raken.
Wat kun je hiervan merken?
De gehele applicatie kan traagheid vertonen, diverse acties kunnen time-outs krijgen en dus in het geheel niet meer werken. Met name het (groepsgewijs) werken met standaard-documenten ondervind hier last van. Echter door de enorme load die op dit moment aanwezig is, kan het zelfs voorkomen dat er niet meer ingelogd kan worden.
Is er een workaround beschikbaar?
Helaas niet.
Wat is de verwachte oplostijd?
Er is nog geen oplostijd bekend. Het gehele infra- en ook het gehele ontwikkel-team is op dit moment hard aan het werk om dit probleem te verhelpen.
Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is beschikbaar voor vragen m.b.t. dit incident. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com.
Met vriendelijke groet,
Connexys
De situatie is momenteel stabiel, maar nog steeds in onderzoek.