Beste gebruiker,
Op dit moment, 29/09 om 09:32, is er een storing gaande bij onze leverancier Textkernel, hieronder meer informatie.
Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:
- CV parsing (het automatisch uitlezen van een CV en de velden vullen met de data uit het CV)
Wat is er aan de hand?
Textkernel heeft aangegeven opnieuw storing te hebben. Meer informatie hebben we nog niet ontvangen.
Wat kun je hiervan merken?
Het kan voorkomen dat gegevens niet uit een CV worden gehaald. Dit geldt zowel voor inschrijvingen via het sollicitatie-formulier als inschrijvingen binnen de applicatie.
Is er een workaround beschikbaar?
We hebben de parsing tijdelijk uitgeschakeld, totdat de service weer beschikbaar komt.
Wat is de verwachte oplostijd?
De verwachting is dat dit binnen een uur is opgelost
Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is beschikbaar voor vragen m.b.t. dit incident. Wij zijn te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com.
Met vriendelijke groet,
Connexys
Zojuist hebben wij geconstateerd dat er opnieuw storing is bij Textkernel. Wij doen er alles aan om de status te achterhalen. Helaas weten wij op dit moment nog geen oorzaak.
Dezelfde workaround is toegepast als op 29 september.