Beste gebruiker,
Sinds 20:30 hedenavond, ervaren wij een storing waardoor netwerkverkeer naar onze servers niet mogelijk is. Hierdoor zijn onze werkenbijwebsites en Fastforward applicatie niet bereikbaar van buitenaf.
De oorzaak van het probleem wordt momenteel onderzocht.
Wat kun je hiervan merken?
De Connexys applicatie Fastforward is niet beschikbaar, er kan niet gesolliciteerd worden en Werkenbij websites die wij hosten zijn niet bereikbaar.
Is er een workaround beschikbaar?
Voor dit probleem is geen workaround beschikbaar.
Wat is de verwachte oplostijd?
Op dit moment is nog niet bekend hoe snel het probleem kan worden opgelost.
Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
Vragen?
De Servicedesk van Connexys is beschikbaar voor vragen m.b.t. dit incident. Wij zijn op werkdagen van 8h30 tot 17h30 te bereiken op 010 – 49 80 988 of per mail via support@connexys.com.
Met vriendelijke groet,
Connexys
Onze Internet service provider Interoute heeft ons geïnformeerd dat ze een grote storing hebben, waardoor onze systemen niet bereikbaar zijn. Ze werken momenteel aan een oplossing.
Interoute heeft het probleem ondertussen opgelost. We zijn weer normaal bereikbaar!