(Opgelost) Storing - sommige gebruikers kunnen niet inloggen in de applicatie

Print

Op dit moment, 2 december om 09:00 uur, is er een storing gaande met betrekking tot inloggen. Het kan zijn dat sommige gebruikers niet kunnen inloggen. Mogelijk krijg je een van onderstaande meldingen:

 

  1. "Bedrijfsnaam, gebruikersnaam of wachtwoord onjuist": Indien je deze melding krijg, leeg je cache en start een privé-venster van je browser. Inloggen zou dan wel  moeten werken.
  2. "Onbekende bedrijfsnaam en/of gebruikersnaam. Neem contact op met uw superuser om uw login-gegevens te verkrijgen": Hier wordt op dit moment aan gewerkt.

 

Wat is er aan de hand?
Op dit moment is nog niet duidelijk waar de oorzaak ligt van dit probleem, hier wordt hard aan gewerkt. 

Verwachte oplostijd
Gezien de oorzaak nog niet gevonden, kunnen wij geen verwachte oplostijd aangeven. Wel garanderen we dat we er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Via dit artikel houden we je op de hoogte. 

Vragen?
Voor vragen over dit incident kun je altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Marjolein Kok

    Het probleem is inmiddels opgelost. Alle gebruikers kunnen weer probleemloos inloggen.