Opnemen van telefoongesprekken

Print

Teneinde onze klanten de best mogelijke klantervaring te kunnen bieden, kunnen per 19 februari inkomende oproepen naar en uitgaande oproepen van Bullhorn worden opgenomen.

Bullhorn registreert gesprekken voor training, monitoring en kwaliteitsdoeleinden. Bullhorn gebruikt een externe serviceprovider, CloudCall, om inkomende en uitgaande oproepen te ontvangen / te plaatsen en op te nemen.
Wanneer gespreksopname is ingeschakeld voor een inkomende of uitgaande oproep, wordt eerst een bericht afgespeeld om de beller op de hoogte te brengen dat het telefoongesprek wordt opgenomen. Alle gesprekken die zijn opgenomen zijn opgeslagen op de CloudCall-portal.

De oproepopnamen voor inkomende en uitgaande gesprekken met Bullhorn in de VS worden opgeslagen in de US Portal van CloudCall en alle inkomende en uitgaande gesprekken met Bullhorn International in het Verenigd Koninkrijk en met Connexys in Nederland worden opgeslagen in de Britse portal van CloudCall.

Uitsluitend Bullhorn Corporate IT en de afdelingsmanagers hebben toegang tot de opgenomen gesprekken. De opnames worden door Bullhorn bewaard gedurende een periode van twaalf (12) maanden en worden vervolgens vernietigd in overeenstemming met de verplichtingen van Bullhorn inzake gegevensopslag. Klanten en gespreksdeelnemers kunnen de verwijdering van toepasselijke oproepopnamen aanvragen.

Neem voor juridische vragen contact op met legal@bullhorn.com. Voor technische vragen, inclusief verwijderingsverzoeken, kunt u contact opnemen met Bullhorn Support op +1 617-478-9126 (VS) of +44 800 032 2848 (VK / NL).

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen