(Opgelost) Storing - Applicatie onbereikbaar

Print

Beste gebruiker,

Op dit moment, 30-11-2018 om 10:00, is onze applicatie onbereikbaar.

Wat is hiervan te merken?
De applicatie is offline en kan niet benaderd worden. De exacte impact zijn we nog aan het bepalen.

Wanneer verwachten we dat het opgelost is?
Wij doen er alles aan om de problemen zo snel mogelijk te verhelpen. Onze excuses voor het ongemak. Updates zullen via dit artikel volgen.

Vragen?
Voor vragen over dit incident kun je altijd contact opnemen met Customer Support via 010-49 80 988 of support@connexys.com.

Met vriendelijke groet,

Connexys

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Richard de Witt

    De applicatie is weer online.
    We zijn nog aan het onderzoeken of alle connecties met derde partijen goed werken, de basisfunctionaliteiten zijn gecontroleerd en kunnen weer gebruikt worden.

  • Avatar
    Richard de Witt

    Ons technische team zal ook updates geven op:
    http://status.bullhorn.com/incidents/3lhyngxx0mhv

  • Avatar
    Richard de Witt

    De verstoring is volledig verholpen.