(Opgelost) Storing - Textkernel (Automatische CV verwerking)

Update 17:44 : Textkernel heeft aangegeven dat de storing is verholpen. Het inlezen van de CV's op de sollicitatieformulieren gebeurt weer zonder problemen.

 

We ervaren op dit moment een storing bij onze leverancier Textkernel, hieronder meer informatie. 

Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:

CV parsing - Dit omvat het automatisch uitlezen van een CV en de velden vullen met de data uit het CV)

Wat is er aan de hand?

We hebben geconstateerd dat het parsen van CV's vanuit Textkernel niet meer werkt. Meer informatie hebben we nog niet ontvangen.

Wat kun je hiervan merken?

Het kan voorkomen dat gegevens niet uit een CV worden gehaald. Dit geldt zowel voor inschrijvingen via het sollicitatie-formulier als inschrijvingen binnen de applicatie. Er kan wel gewoon worden gesolliciteerd, maar het laden van het formulier kan iets langer duren.

Is er een workaround beschikbaar?

Op dit moment is er nog geen workaround beschikbaar.

Wat is de verwachte oplostijd?

We zijn in contact met Textkernel, maar kunnen helaas nog geen indicatie geven wanneer dit is opgelost. Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.

Vragen?

Heb je vragen over dit incident? Stuur dan een e-mail naar support@connexys.com of neem contact op met Bullhorn FastForward Support via tel. +31 10 498 09 88.