(Opgelost) Storing - Textkernel (Automatische CV verwerking)

Print

Update 17:44 : Textkernel heeft aangegeven dat de storing is verholpen. Het inlezen van de CV's op de sollicitatieformulieren gebeurt weer zonder problemen.

 

We ervaren op dit moment een storing bij onze leverancier Textkernel, hieronder meer informatie. 

Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:

CV parsing - Dit omvat het automatisch uitlezen van een CV en de velden vullen met de data uit het CV)

Wat is er aan de hand?

We hebben geconstateerd dat het parsen van CV's vanuit Textkernel niet meer werkt. Meer informatie hebben we nog niet ontvangen.

Wat kun je hiervan merken?

Het kan voorkomen dat gegevens niet uit een CV worden gehaald. Dit geldt zowel voor inschrijvingen via het sollicitatie-formulier als inschrijvingen binnen de applicatie. Er kan wel gewoon worden gesolliciteerd, maar het laden van het formulier kan iets langer duren.

Is er een workaround beschikbaar?

Op dit moment is er nog geen workaround beschikbaar.

Wat is de verwachte oplostijd?

We zijn in contact met Textkernel, maar kunnen helaas nog geen indicatie geven wanneer dit is opgelost. Via dit artikel houden we je op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.

Vragen?

Heb je vragen over dit incident? Stuur dan een e-mail naar support@connexys.com of neem contact op met Bullhorn FastForward Support via tel. +31 10 498 09 88.

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Dominique de Knecht

    Beste klant,

    Textkernel heeft inmiddels bevestigd dat zij inderdaad een storing aan hun zijde hebben. Zij doen momenteel verder onderzoek naar de oorzaak.
    Zodra wij hier meer over weten, zullen wij het artikel opnieuw updaten.

  • Avatar
    Maarten Geul

    Beste klant,

    Vanuit Textkernel is aangegeven dat zij nog steeds stabiliteitsproblemen ervaren. Zodra we hier een update over hebben, zullen we het laten weten.

  • Avatar
    Maarten Geul

    Beste klant,

    Textkernel heeft aangegeven dat de storing is verholpen. Mochten er nog problemen zijn, horen wij het uiteraard graag.