(Opgelost) Storing - Applicatie onbereikbaar

Update 22-10: De uiteindelijke oorzaak van het incident was een hardwareprobleem binnen ons datacenter. Dit probleem is ondertussen verholpen, wij verwachten hier ook geen verdere problemen mee.

Update 17:18 - De applicatie is weer bereikbaar. Zodra wij een concrete oorzaak kunnen geven, zullen wij het artikel updaten.

Update 17:00 - Tot op heden hebben wij de oorzaak nog niet kunnen achterhalen. Een volgende update volgt om 17:30.

Door een technische storing op 21 oktober om 15:33 is onze Productie-omgeving niet beschikbaar.

Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:

Alle applicatiefunctionaliteiten op de Productie-omgeving. Dit is inclusief, maar niet beperkt tot:

  • De recruitmentapplicatie
  • De mobiliteitsapplicatie
  • De Manager Portal
  • De Kandidaat Portal
  • De API
  • XML-feeds
  • Sollicitatieformulieren

Wat is er aan de hand?

Wij zijn momenteel aan het onderzoeken wat de exacte oorzaak van deze storing is.

Wat kun je hiervan merken?

De Bullhorn Fastforward applicatie is niet beschikbaar, er kan momenteel ook niet gesolliciteerd worden.

Vragen?

Heb je vragen over dit incident? Stuur dan een e-mail naar support@connexys.com of neem contact op met Bullhorn FastForward Support via tel. +31 10 498 09 88.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Maarten Geul

    Tot op heden hebben wij de oorzaak nog niet kunnen achterhalen. Een volgende update volgt om 17:30

  • Avatar
    Maarten Geul

    Update 17:18 - De applicatie is weer bereikbaar. Zodra wij een concrete oorzaak kunnen geven, zullen wij het artikel updaten.

  • Avatar
    Maarten Geul

    Update: De uiteindelijke oorzaak van het incident was een hardwareprobleem binnen ons datacenter. Dit probleem is ondertussen verholpen, wij verwachten hier ook geen verdere problemen mee.