(Opgelost) Storing - Applicatie onbereikbaar

Door een technische storing op 16 november is onze Productie-omgeving niet beschikbaar geweest van 21.33 tot 22.51. Van 22.51-01.00 zijn de API en onze mailservers verminderd beschikbaar geweest.

Deze storing raakt de volgende applicatie-onderdelen:

Alle applicatiefunctionaliteiten op de Productie-omgeving. Dit is inclusief, maar niet beperkt tot:

  • De recruitmentapplicatie
  • De mobiliteitsapplicatie
  • De Manager Portal
  • De Kandidaat Portal
  • De API
  • XML-feeds
  • Sollicitatieformulieren

Wat is er aan de hand?

Door een internetstoring in ons datacenter is de Productie-omgeving momenteel niet bereikbaar.

Wat kun je hiervan merken?

De Connexys applicatie Fastforward is tijdelijk niet beschikbaar geweest.

Vragen?

Heb je vragen over dit incident? Stuur dan een e-mail naar support@connexys.com. of neem contact op met Bullhorn FastForward Support via tel. +31 10 498 09 88.

Was dit artikel nuttig?
Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 0
Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen

Opmerkingen

  • Avatar
    Dominique de Knecht

    Update 01:21 - De applicatie is sinds 22:51 weer volledig bereikbaar.

    Bewerkt door Dominique de Knecht