(Opgelost) Storing Textkernel (automatische cv-extractie)

Textkernel heeft vanmiddag een storing ervaren, hieronder meer informatie. 

Deze storing raakte de volgende applicatie-onderdelen

CV Parsing

Dit omvat het automatisch uitlezen van een cv en de velden vullen met de data uit het cv.

Wat was er aan de hand?

Het parsen van cv's vanuit Textkernel heeft deze middag enige tijd niet gewerkt. Textkernel heeft dit inmiddels weten te herstellen.

Wat was hiervan te merken?

Het kon voorkomen dat gegevens niet uit een cv worden gehaald. Dit gold zowel voor inschrijvingen via het sollicitatieformulier als inschrijvingen binnen de applicatie. Er kon wel gewoon worden gesolliciteerd, maar het laden van het formulier kon iets langer duren.

Was er een workaround beschikbaar?

Er was geen workaround beschikbaar.

Wat was de oplostijd?

De storing heeft circa 1 uur geduurd.

Vragen?

Heb je vragen over dit incident? Stuur dan een e-mail naar support@connexys.com of neem contact op met Bullhorn FastForward Support via tel. +31 10 498 09 88.

Opmerkingen

  • Avatar
    Paul de Ruiter

    Textkernel heeft de oorzaak kunnen achterhalen en werkt aan het herstellen hiervan. Het is op dit moment nog niet bekend hoe lang dit zal duren.

  • Avatar
    Paul de Ruiter

    Textkernel heeft het probleem inmiddels kunnen verhelpen, en de cv's kunnen weer worden uitgelezen.