(Opgelost) Storing - Applicatie soms onbereikbaar

Wat was er aan de hand?
Vanmorgen was er korte tijd een storing die invloed had op de performance van de applicatie en het inloggen. Deze storing was onregelmatig, opnieuw proberen in een schone browser zorgde voor een beter resultaat.

Wat was hiervan te merken?
Het effect van deze storing was dat inloggen blijft hangen en na enkele minuten een proxy error laat zien. Als je al ingelogd bent kan het lang duren voordat pagina's laden.

Oplossing?
Het herstarten van de geraakte servers hebben het probleem opgelost.

Vragen?
Heb je vragen over dit incident? Stuur dan een e-mail naar support@connexys.com of neem contact op met Bullhorn FastForward Support via tel. +31 10 498 09 88.

Opmerkingen

  • Avatar
    Paul de Ruiter

    Update: De storing is zojuist opgelost. De betreffende servers zijn herstart en werken weer naar behoren.

  • Avatar
    Brugman, (Pascalle)

    Connexys heeft weer een storing?